دوره درک رفتار مشتری و تاثیر آن بر فروش اثربخش

دوره درک رفتار مشتری و تاثیر آن بر فروش اثربخش با هدف شناسایی ابعاد شخصیت مشتریان به همکاران داخل شعب کمک میکند تا با مشتریان متناسب با شخصیتشان رفتار کنند و از این طریق مشتریان را حفظ می کنند. سرفصلهای این دوره عبارتند از:

  • فصل اول: تیپ شناسایی MBTI
  • فصل دوم: فرآیند فروش و تأثیر جایگاه شغلی شما در توسعه فروش
  • فصل سوم: انواع مشتریان و روش های شناخت و برخورد مناسب با آنها

 

دوره باجه های بانکداری الکترونیک

دوره باجه های بانکداری الکترونیک با توجه به ضرورت و کاربرد آن در شعب تهیه و تولید شده است. مباحث این دوره عبارتند از:

کارت اعتباری، آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک ،pinpad،ATM، پرداختهای نوین،صدور آنی کارت،سیستم مانیتورینگ بانکداری مدرن،مبانی کارت

 

دوره مبارزه با پولشویی

دوره مبارزه با پولشویی در سطح شعب برای کلیه همکاران قابل اجراست:

تعریف پولشویی در قانون ایران، اهمیت مبارزه با پولشویی، گونه های پولشویی، فرآیند پولشویی، آشنایی با ریسکهای پولشویی و ....